23.06.2023|
17:10
Նախապես ասենք, որ մեր քննումները առավել սակավ մեղավոր ննջեցյալների չափանիշներով ենք արել, որպեսզի խնդիրը առավել հստակ ներկայացվի, քանի որ մեր նպատակն է այս խառնիխուռն ժամանակի մեջ նաև ոչ կեղծավոր հավատ քարոզելը, որպեսզի ոչ թե վախի գործոնը նախ խոսի, այլ հավատի քաջալերանքը, որ հանդիպեցնում է շնորհին: Իսկ բոլոր մեղավորների համար, մեր Տեր Աստծով մշտապես էլ եղել և մնում է «Որդիների ապաշխարությունը ծնողների կամ նախնիների մեղքերի դիմաց»: Հին օրենքով այս հարցն այնքան կարևոր էր, որ երբ եղբայրներից մեկն անժառանգ էր մեռնում, մյուս եղբայրը կնության էր վերցնում մահացածի կնոջը, որ մահացածի համար ապաշխարող զավակ հասցներ: Նոր կտակարանով նման օրենքները ստվերային և հին դարձան, քանի որ Քրիստոս է հոգում թե՛ այս աշխարհում ապրողներին, թե՛ ննջեցյալներին: Այսինքն, Աստվածաշունչը կտրուկ դատապարտության դոգմա չէ, որ օրենքն ունի, այլ, ով վերադառնում է Աստծո պատվիրաններին, մանավանդ Լեռան քարոզի, ապա Աստված էլ իրեն է վերադառնում` շնորհներով և ամենայն մխիթարություններով: Ցավ ի սրտե, նման հարցերի մասին մամուլով և գրքերով քիչ է խոսվում, և աշխարհի ալեկոծումները գալիս ու այդ քիչն էլ են սակավացնում, մոռանալ տալիս: